Registrace do účtu
Pokud se u nás hlásíte do kroužku, na akci nebo tábor poprvé, musíte se registrovat do našeho klientského centra.
Přihlášení účastníka
Jakmile si vyberete aktivitu, bude potřeba doplnit osobní údaje o účastníkovi.
Potvrzení přihlášky
Platba
Kromě platby převodem podle instrukcí, které vám pošleme na e-mail, můžete kroužek uhradit také z „kreditu“ na vašem klienstkém účtu.
Registrace do klientského účtu
Pokud u nás ještě nejste registrováni, přejděte do klientského centra a v horní nabídce vpravo zvolte “nový účet”.
Vyplňte pečlivě svoje iniciály a email.
Počkejte na validační email. Měl by dorazit do Vaší emailové schránky během pár minut. Klikněte v něm na modře podbarvený odkaz, tím registraci dokončíte.
Kliknutí budete muset provést do 5ti hodin. Pokud to nestihnete, začněte odznova.
nemůžu najít klientské centrum
Do klientského centra se dostanete pomocí červeného tlačítka v záhlaví našich stránek.
můj email už je registrován...
Už jste u nás registrováni a jen jste na to zapomenuli. Stačí si obnovit heslo a registraci už nemusíte vyplňovat znovu.
nevím své heslo
To se čas od času stává. Obnovit heslo můžete přímo v klientském centru. Příslušné tlačítko je nahoře úplně vpravo.
žádný validační email mi nedorazil
Někdy se stane, že validační email skončí ve schránce SPAMU. Zkuste ji zkontrolovat.
Mohlo se stát, že jste se upsali v emailu. Nebo proběhly erupce na slunci, spadl meteorit nebo máte špatnou karmu. V tom případě je potřeba volat na klientskou podporu.
Přihlášení účastníka
Účastnický profil se v klientském centru vždy vyplňuje ke konkrétní přihlášce.
Nejprve si proto vyberte tábor, akci nebo kroužek (dále jen produkt), ke kterému budete přihlášku vytvářet. Vybírat můžete v klientském centru, nebo přímo na našich stránkách.
Po rozkliknutí podrobností produktu najdete zcela na konci stránky tlačítko přihlásit. To zahájí proces přihlašování:
V prvním kroku zvolíte postupně:
účastníka (pokud v systému ještě není zaveden, zaškrtnete volbu “nový účastník”)
typ přihlášky (dítě/dospělí)
typ školy
odchod domů (samostatně / v doprovodu)
předpis platby (platební možnost)
V druhém kroku zkontrolujete (nebo vyplníte) osobní údaje účastníka. Zvláštní pozornost věnujte zdravotnímu stavu a kontaktním údajům.
V závěrečném kroku je potřeba souhlasit s podmínkami, za kterých zájmové vzdělání nabízíme, a s podmínkami zpracování osobních údajů. Tímto je přihláška z Vaší strany kompletní.
rodné číslo je již evidováno
V našem klientském centru je možné zadat každého účastníka pouze jednou. Pokud Vám systém rodné číslo odmítá, účastník už v systému je – třeba na vašem starším (zapomenutém) účtu, na účtu manželky, manžela nebo třeba babičky. Pro řešení situace, prosím, kontaktujte telefonicky podporu.
můj email už je registrován...
Už jste u nás registrováni a jen jste na to zapomenuli. Stačí si obnovit heslo a registraci už nemusíte vyplňovat znovu.
chci změnit údaje účastníka a nevím kde
Údaje se dají měnit jen na konkrétní přihlášce. Tzn. pokud se změnily některé důležité informace, opravíte je skrze nástroj “aktivní přihlášky” na záložce “úvod” v klientském centru. Radši o změnách informujte vedoucího zájmového útvaru i napřímo.
chci přihlásit dalšího účastníka
Je potřeba zopakovat celý postup – vybrat si produkt a zahájit přihlašování tlačítkem “přihlásit”.
V úvodním kroku budete mít na výběr z již zadaných účastníků, vy ale zaškrtnete políčko “nový účastník”.
potvrzení přihlášky
Vaše přihláška je přijata a během několika dní se jí budou naši pracovníci věnovat. Pokud bude vše v pořádku, přihlášku Vám potvrdí a informují Vás o tom e-mailem.
Potvrzenou přihlášku Vám neposíláme do e-mailu, bude na Vás čekat ke stažení v klientském centru. Najdete ji hned po přihlášení ve spodní části obrazovky – v sekci “aktivní přihlášky.”
Potvrzenou přihlášku si vytiskněte a na obou stranách ji podepište. Je potřeba ji doručit na pobočku, která akci nebo kroužek organizuje. Zpravidla stačí až při zahájení, ale různé akce pro to mohou mít různé podmínky.
nepřišlo mi potvrzení
Zvlášť v letních měsících mohou být lektoři na táborech, nebo mají dovolenou. Snažíme se přihlášky monitorovat a potvrzovat, ale někdy to není možné. Pokud na přihlášku čekáte déle než 14 dní, kontaktujte přímo vedoucího akce nebo vedoucího pracoviště.
potřebuji přihlášku stornovat
Přihlášku lze stornovat emailem, nejlépe přímo u lektora kroužku, akce nebo tábora. Storno-podmínky najdete tady.
platba
Jakmile je Vaše přihláška schválena a dojde Vám o tom informační e-mail, můžete přejít k platbě.
Platba se provádí ideálně převodem. Informace o převodu najdete v potvrzovacím e-mailu, nebo ve svém účtu v klientském centru, když si rozkliknete danou přihlášku. Při platbě je potřeba uvést variabilní symbol, abychom si Vaši platbu správně spojili s Vaší vybranou aktivitou.
Vratka platby na účet
Nejprve je nutné se do klientského centra přihlásit pod Vaším přihlašovacím e-mailem. V levém sloupci nyní přehledně vidíte kolik máte aktivních, neaktivních či ukončených přihlášek. Zvolte prosím příslušnou přihlášku (ta kterou nyní hledáte bude pravděpodobně mezi neaktivními). Po rozkliknutí Vámi vybrané přihlášky se Vám ukáží všechny detaily včetně možnosti nechat si přeplatek zaslat na Vámi zvolený účet. V žádosti o odeslání na účet stačí vyplnit číslo účtu a kliknout na tlačítko “Odeslat”.
chci zaplatit použitím přeplatku ("kreditu")
Rádi byste využili peníze, které jsme Vám vrátili na klienstký účet, na jinou aktivitu v rámci Helceletky?
Jednoduše si tyto peníze převeďte v klientském centru.
Zvolte přihlášku, kterou chcete zaplatit, a rozklikněte její detail. V poslední části zaškrtněte políčko “Použít přeplatek na úhradu této přihlášky” a stiskněte modré tlačítko “Uhradit přeplatem“.
Přeplatek se Vám odečte z ceny nové přihlášky a vy buď doplatíte rozdíl mezi přeplatkem a novou přihláškou, nebo budeme moci využít zbytek přeplatku ještě na některou další budoucí aktivitu.