Vaše dotazy
Od kdy do kdy trvá školní rok?
23. 9. 2024 – 30. 5. 2025
V týdnu 2. 6. – 6. 6. 2025 mohou probíhat náhradní hodiny za neuskutečněné lekce.
Proč máme „zkrácený“ školní rok?
V létě pro vás i vaše děti realizujeme různé tábory, a to jak příměstské, tak pobytové. Na tyto tábory je třeba se připravit a nabrat sílu. Mezi kroužky probíhajícími během školního roku a tábory je jen málo možností, kdy se můžeme zodpovědně připravovat a inspirovat. Proto máme toto období volna.
Jak to je s kroužky o prázdninách?
O prázdninách neprobíhá pravidelná výuka, činnost, kroužky. Ve školním roce 2024/2025 jsou plánovány prázdniny následovně:
Podzimní prázdniny: 29. a 30. 10. 2024
Vánoční prázdniny: 23. 12. 2024 – 3. 1. 2025
Jednodenní pololetní prázdniny: pátek 31. 1. 2025
Jarní prázdniny pro Brno město i venkov: 10. 2. – 14. 2. 2025
Velikonoční prázdniny: 17. 4. 2025
Proč chceme, abyste uváděli rodné číslo?
Jako školská organizace jsme pojištění pro úraz nejen našich zaměstnanců, ale také dětí a dospělých, kteří nás navštěvují. V případě, že je potřeba pojištění využít, musíme znát všechny údaje našeho přihlašovaného. Jestliže se rozhodnete RČ neuvádět, vzdáváte se nároku čerpat případné pojištění přes naši organizaci.
Jaké jsou storno podmínky?
Storno podmínky kroužků:
Pokud se jedná o zrušení účasti v kroužku ze závažných a podložitelných důvodů, vracíme alikvótní část úhrady poníženou o náklady vzniklé s rezervací místa pro klienta (nákup materiálu, pronájem prostor, které nejsou naše apod.). Jestliže nejsou důvody pro zrušení účasti v kroužku závažné, úplata propadá, anebo lze převést do jiného, Vámi zvoleného kroužku, za předpokladu, že je v něm volné místo. V případě, že se účastník 5x za sebou nezúčastní činnosti a neinformoval o své nepřítomnosti vedoucího, je považován za odhlášeného.
Storno podmínky táborů a akcí:
Pokud je účast zrušena 30 dní před 1. dnem konání aktivity, storno podmínky jsou 40% z celkové ceny za zrušeného účastníka.
Pokud je účast zrušena 20 dní před 1. dnem konání aktivity, storno podmínky jsou 70% z celkové ceny za zrušeného účastníka.
Pokud je účast zrušena 10 dní před 1. dnem konání aktivity, storno podmínky jsou 100% z celkové ceny za zrušeného účastníka.
Při zajištění platícího náhradníka se vrací celá zaplacená část.
Kde najdu přihlášku na tábor/kroužek, kterou mám před zahájením aktivity odevzdat?
Před nástupem do kroužku nebo na tábor je nutné si vytisknout přihlášku, podepsat zákonným zástupcem a před zahájením aktivity nám ji odevzdat. Podpis zákonného zástupce je nutný, aby byla přihláška kompletní. Přihlášku najdete ke stažení ve vašem účtu v klientském centru, kde zůstává pod dobu 4 měsíců od přihlášení. Pokud si ji do té doby nestihneme stáhnout, je nutné kontaktovat vedoucího vašeho kroužku či tábora, který vám ji do klientského centra znovu pošle.
Jak uplatnit příspěvky z projektů Rodičovské vouchery nebo Darujeme kroužky?
Návod a potřebné informace jsme shrnuli do krátkého článku.
Kontaktovat podporu
Podporu můžete kontaktovat emailem (info@helceletka.cz) nebo pomocí 🟢 zeleného tlačítka chatu vpravo dole ↘️.